keskiviikko 29. marraskuuta 2017

SUOMI PUTOS PUUSTA 2.0

Suomalaisen politiikan, yritysmaailman ja yhteiskunnallisen eliitin valtaosa edustaa nollatason osaamista omilla toimialoillaan. Yhteistä näille nollille on se, ettei heillä ole mitään hajua siitä mihin suuntaan maailma on kehittymässä. He elävät vielä 90-luvulla ja haahuilevat autioituvan globalismin tyhjyyttään kajahtelevissa saleissa ja käytävillä, yhtä eksyksissä kuin aina ennenkin.

Suomessa uskottiin pisimpään Neuvostoliiton olemassa oloon. Meidän hallituksemme uskoi siihen hetken vielä senkin jälkeen, kun Neuvostoliittoa, Neuvostounionia ei enää ollut olemassakaan. Nyt eliittimme uskoo Euroopanliittoon, Euroopan Unioniin, vaikka se on jo kaatumassa omaan  mahdottomuuteensa. Se johtuu siitä, että suomalaiset poliitikot ja yritysmaailman johtajat ovat idiootteja joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. Sen lisäksi valtaosa heistä on pelkureita, jänishousuja ja ulkomaalaisia mielisteleviä matoja.

Nyt, kun maailman talous kiskoo omassa sonnassaan kahlaavaa Suomeakin heiveröiselle kasvu-uralle, poliitikot vakuuttelevat toisilleen, että talouskasvu, joka on hyvin  minimaallista, johtuu heidän tekosistaan. Todellisuudessa suomalaiset poliitikot, hallitus ja eduskunta, ovat tehneet kaiken mahdollisen tuhotakseen maamme talouden. Heillä ei ole mitään näkemystä yhtään mistään, vaan heidän tuoreet ajatuksensa ovat muilta lattialle tipahdelleita tähteitä 90-luvun globalististen juhlapöytien visioista.

Euroopan Unioni tulee kaatumaan seuraavan parin vuosikymmenen aikana varmasti. Se voi hajota jo sitä ennenkin, mutta varmaa on se, että sen hajoaminen on suomalaisille nokkamiehille ja johtonaisille taas kerran täysi yllätys. Ei pitäisi olla, mutta tulee olemaan. Vaikka federalistisen ideologian haaksirikko näkyy selvästi Brexitissä, Unkarissa, Puolassa ja Kataloniassa, suomalaiset elävät yhtä toiveittensa satumaassa ja uskovat unelmiensa toteen. EU tulee kaatumaan euroon, tekemällä tehtyyn valuuttaan, joka ei tule koskaan toimimaan normaalisti koko Euroopan alueella. Siitä pitävät huolen jäsenmaiden keskinäiset erot, joita ei koskaan tulla paikkaamaan.

Euroopan Unioni tulee hajoamaan maahanmuuttokysymykseen. Oikeastaan, se hajosi jo siihen. Britit halusivat omien rajojensa kontrollin takaisin itselleen. Se oli yksi keskeisimpiä Brexitin syitä. Moista taivasteltiin rasismina ja ties minä, vaikka kyse on vain valtiollisen suvereniteetin ilmiasusta. Se ei suomalaille poliitikoille kelpaa, koska mikä tahansa itsenäisyyttä osoittava asia on heidän globalistisissa päiväunissaan kauhistus. Suomalaiset poliitikot ottivat nöyrästi vastaan kymmeniä tuhansia muualta Euroopasta tulleita maahanmuuttajia, vaikka heidät kaikki olisi voitu käännyttää Dublinin sopimuksen perusteella. Tämä hallitsematon, mutta  järjestetty maahanmuutto on hajoittanut suomalaistakin yhteiskuntaa, ja EU-mitassa se tulee kaatamaan koko unionin.

Tuolloin, kymmenien tuhansien maahanmuuttajien virratessa kenenkään estelmättä lännestä maahamme, suomalaiset poliitikot olivat yhteisrintamassa taistelemassa itärajan maahanmuuttoa vastaan. Tätä perusteltiin Dublinin sopimuksella, vaikkei Venäjä edes ole sopimusosapuoli, ja vaikka itärajan koko maahanmuutto oli alle kolmaskymmenesosa länsirajan vyörystä. Eikä siinä mitään, mutta nyt oikeisto ja vasemmisto ovat yksissä tuumin avanneet portit EUn ulkopuoliselle työvoimalle. Tämähän tarkoittaa sitä, että niin halutessaan Venäjä voisi milloin tahansa avata rajansa länteen pyrkijöille, ja se olisi poliitikkojemme mielestä hieno asia. Sehän olisi juuri tätä heidän haluamaansa EUn ulkopuolisen työvoiman maahanmuuttoa.

Varsin harvalukuinen suomalaisten yritysjohtajien porukka on selvillä siitä mitä maailmantaloudessa oikeasti tapahtuu. He ovat tehneet kaikkensa pysyäkseen Venäjän markkinoilla ja sitä myöten BRICS-maiden sisällä. Suomalaisten idioottitoimittajien unohtama BRICS on jo nyt maailman talouden mahtitekijä. Venäjän, Intian ja Kiinan muodostama talousyhteisö on jo koko Euroopan Unionia mahtavampi taloudessa ja tietenkin väkiluvussa. Yhdysvallat panee vielä hanttiin, mutta tulee siirtämään fokuksensa noihin maihin lähitulevaisuudessa. Presidentti Trumpin Kiinan vierailun aikana tehtiin 77 miljardin dollarin kaupat kuin ohimennen. Se oli voitto Trumpille, sillä Kiina on johdonmukaisesti vetäytynyt USAsta viimeiset viisi vuotta.

Intiassa, Kiinassa ja Venäjällä  ja niiden vaikutuspiirissä on jo nyt valtaosa maailman tuotannosta, siis kaikesta tuotannosta, mukaan lukien viihdeteollisuus, raskas teollisuus, kulutustavarateollisuus, autoteollisuus, tekstiiliteollisuus, elektroniikkateollisuus jne. Maailman pääomista valtaosa on jo noissa maissa. Suurin osa maailman rikkaimmista on jo noissa maissa. Suurin osa maapallon väestöstä on noissa maissa. Ja meillä noihin maihin suhtaudutaan ikään kuin ne olisivat köyhiä tunkiokasoja. Toimittajilla ei ole mitään käsitystä noiden maiden talousmahdista ja siksi he eivät edes ymmärrä missä maailma menee.

Seuraavan parin vuosikymmenen aikana noissa maissa tulee olemaan valtaosa maailman kulutuskapasiteetista. Jo nyt noiden kolmen maan kuluttajista sadoilla miljoonilla on eurooppalainen kulutuskapasiteetti. Tulevaisuudessa tuo määrä vain kasvaa. Euroopassa kulutuskapasiteettia painetaan alas hallitusten toimesta kaikin tavoin, myös meillä. Venäjä ohitti viimevuonna Yhdysvallat maailman suurimpana viljanviejänä. Asiasta ollaan oltu Suomessa hyvin hiljaa. Kiina ohitti Yhdysvallat maailman suurimpana taloutena toissa vuonna. Siitäkään ei Suomessa haluta huudella.

Saudeilla on käsittämättömiä määriä pääomaa, käteistä, käytössään. Kuvitteleeko joku, että Saudit ovat huvikseen lämmitelleet välejään Venäjään? Uskooko joku, että on sattumaa, että Kiinassa pyörii saudipankkiireita jne.? Saudit ovat pitäneet rahoillaan lännen finanssikorttitaloa pystyssä viimeaikoihin saakka. Mitä luulette käyvän sinä päivänä, kun saudit päättävät siirtää pelimerkkinsä lännestä itään?

Kiina aikoo investoida lähivuosikymmeninä lähes kuusikymmentä miljardia arktisille alueille, Venäjän kanssa, mutta suomalaiset olivat historiallisen Kiinan presidentin vierailun aikana kiinnostuneempia pandoista. Norjalaiset ovat jo perustaneet yhteisyrityksen Venäjän kanssa Barentsin alueen kaasu- ja öljyvarantojen hyödyntämiseksi. Saksalaiset autonvalmistajat avaavat tehtaitaan Venäjälle. Hiljattain Mercedes Benz ilmoitti avaavansa sinne kolme tehdasta. Miksikö? Koska tulevaisuus on siellä. Ei "eurooppalaisilla sisämarkkinoilla."

Suomalaiset poliitikot ja suomalaisten pankkien kaikenkarvaiset asiantuntijat, jotka eivät vielä toistaiseksi ole koskaan osuneet ennustuksissaan oikeaan, puhua pälisevät Euroopan Unionista ja sisämarkkinoista, vaikka se korttitalo tulee kaatumaan milloin tahansa. Olemme mukana Venäjän vastaisessa pakoterintamassa, yksin. Kukaan muu ei edes noteeraa sellaista enää. Vain me seisomme sen sillan päässä kuin Sven Tuuva aikoinaan.

Ilmeisesti suomalaisten poliitikkojen unelma on se, että tuhoutuneen, kaatuneen Suomen luokse ratsastaa ruostalaisaatelinen, joka toteaa ettei Suomella ollut paljoakaan aivoja, mutta suuri sydän. Tai jotakin tuollaista.

Se on selvää, että Suomi tulee näillä linjauksilla taas kerran putoamaan puusta niin, että mätkähtää.


tiistai 28. marraskuuta 2017

PRESIDENTTI NIINISTÖ VALEHTELI?

Kun puolustusministeri Jussi Niinistö intoili omia aikojaan järjestävänsä Suomessa todellisen suursotaharjoituksen, jossa olisi mukana kymmeniä tuhansia ulkomaalaisia ja kutsui amerikkalaisetkin voimalla mukaan, syntyi poliittinen älämölö. Ministerin mopo keuli ja Nato-vastainen kansa suuttui. Eikö tuon miehen touhuihin saada mitään tolkkua? Miten puolustusministeri pystyy tekemään ikiomaan ulko- ja turvallisuuspolitiikkaansa?
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/235059-jussi-niinistolle-tyrmays-presidenttiehdokkailta-nils-torvalds-eroaminen-aiheellista

Presidentti Niinistö ilmestyi julkisuuteen torumaan ministeri Niinistöä ja toppuutteli puheita suursotaharjoituksista. Niinistö esiintyi maltillisena valtiomiehenä ja tolkun miehenä, joka suitsi omapäisen sotahullun vouhotusta. Hän myös antoi ymmärtää, että ministeri puheli omiaan muun valtiojohdon tietämättä, omin luvin ja hieman muiden selän takana.

Niinistö ei kuitenkaan tuominnut itse ajatusta, mutta yritti parhaansa normalisoida sellaisen ikään tuollaiset massiiviset ulkomaalaisten sotavoimien harjoitukset Suomessa olisivat pikku juttu ja rutiinia. Olennaista oli, että presidentti antoi ymmärtää puolustusministerin olleen liikkeellä yksin, hänenkin tietämättään.
"Toiselle kaudelle pyrkivä istuva presidentti Sauli Niinistö kävi selkkauksen läpi omasta näkökulmastaan.
– Sen [harjoituksen] valmistelusta en todellakaan tiennyt, eikä siitä tiennyt kukaan muukaan, koska minkäänlaista valmistelua ei ole tehty, Niinistö sanoi."
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/235059-jussi-niinistolle-tyrmays-presidenttiehdokkailta-nils-torvalds-eroaminen-aiheellista

Tänään julkaistusta Helsingin Sanomien jutusta käykin ilmi, että presidentti oli koko ajan täysin tietoinen puolustusministerin puuhista ja aikeista. He olivatkin keskustelleet asioista etukäteen, siis jo ennen USAn puolustusministeri Mad Dogin vierailua.
https://www.hs.fi/paivanlehti/28112017/art-2000005467014.html

"ISTUVA presidentti hallitsee asiat. Selvitti pedanneensa keskustelua sota­harjoituksesta Jussi Niinistön (sin) kanssa ennen Yhdysvaltain puolustusministerin tapaamista Suomessa."

Presidentti oli siis sanonut pedanneensa, eli valmistelleensa keskustelua suursotaharjoituksesta puolustusministerin kanssa ENNEN Yhdysvaltain puolustusministerin maahan tuloa.

Ja kuitenkin, sotaharjoituskohun ollessa ylimmillään, presidentti Niinistö antoi ymmärtää aivan muuta. Hän antoi ymmärtää, että puolustusministeri hääräsi omiaan ja puhui omiaan. Tämä oli se vaikutelma, jonka tuolloisesta uutisoinnista ja presidentin lausunnoista suurelle yleisölle tuli. Näin kansa asian ymmärsi ja koska Sauli Niinistö ei ole mies joka puhuu mitä sattuu, näin kansan haluttiin myös uskovan.

Nyt käy kuitenkin ilmi, että presidentti oli VALMISTELLUT suursotaharjoituskeskustelun ministerin kanssa jo ennen amerikkalaisvieraan saapumista. Ei ihme, että Jussi Niinistö oli kouhun keskellä hieman pölmistyneen oloinen. Presidentti Niinistö oli vetäissyt maton alta oikein kuninkaallisesti.

Joko presidentti Niinistö valehteli kohun aikana, tai sitten hän valehteli vaalitentissä. Ei voi olla niin, että hän oli etukäteen valmistellut asiaa ministerin kanssa ja sitten ei käsittänytkään mistä tämä puhui suursotaharjoitushölinässään. JOS presidentti oli valmistellut asian, hän tiesi tasan tarkkaan mitä tulossa oli ja mistä puolustusministeri puhui. JOS oli näin, kuten tämän päiväisen Hesarin mukaan oli, silloin presidentti Sauli Niinistön täytyi valehdella suursotaharjoituskohun aikaisissa lausunnoissaan ja esiintymisissään. 

Oudolta tilanne jokatapauksessa vaikuttaa nyt, tämän päiväisen Hesarin jutun valossa.

Presidentti Sauli Niinistö sanoi Uuden Suomen 13.11. 2017 julkaistun jutun mukaan näin:

”Harjoituksen valmistelusta en todellakaan tiennyt, eikä siitä tiennyt kukaan muukaan, koska minkäänlaista valmistelua ei ole tehty”.

Ja kuitenkin Hesarin 28.11. 2017 julkaiseman jutun mukaan presidentti Niinistö totesi näin:

"Selvitti pedanneensa keskustelua sota­harjoituksesta Jussi Niinistön (sin) kanssa ennen Yhdysvaltain puolustusministerin tapaamista Suomessa."

Unohtiko presidentti parissa viikossa mitä oli sanonut, vai valehteliko hän medialle ja kansalle? Miettikääpä sitä, äänestäjät, kun presidentti Niinistön kannatuslukemat hipovat tuollaisia Pohjois-Korealaisia suosiolukemia.

keskiviikko 22. marraskuuta 2017

PÄÄMINISTERI SIPILÄ JA EUROARMEIJA

Eduskunnan televisioidussa istunnossa 22.11. 2017 pääministeri Sipilä ilmoitti, ettei EUn tiivistyvä sotilaallinen yhteistyö tarkoita mitään euroarmeijaa. - Ei tässä olla mitään euroarmeijaa luomassa, Sipilä sanoi. - Jokainen maa huolehtii edelleen puolustuksestaan.

Pääministeri antoi totuuden vastaisen lausunnon eduskunnalle, kansalle ja tiedotusvälineille suorassa lähetyksessä.

Joko pääministeri valehteli, tai ei sitten ole lainkaan tehtäviensä tasolla. Meneillään on nimittäin nimenomaan euroarmeijan luominen, eikä se ole Euroopassa mikään salaisuus.

Pääministeri Sipilän sanomiset asettuvat varsin outoon valoon, kun niitä verrataan Euroopan Unionin korkeimpien päättäjien sanomisiin ja tekemisiin, ja siihen mistä muualla länsimaissa puhutaan.
https://www.theguardian.com/world/2015/mar/08/jean-claude-juncker-calls-for-eu-army-european-commission-miltary
https://www.express.co.uk/news/world/853660/Jean-Claude-Juncker-EU-army-Brexit
http://www.dw.com/en/juncker-calls-for-an-eu-army/a-36337676
https://www.reuters.com/article/us-eu-defence-juncker/juncker-calls-for-eu-army-says-would-deter-russia-idUSKBN0M40KL20150308

Kun komissaari Juncker on puhunut asiasta sen oikealla nimellä jo jonkin aikaa, on varsin merkillistä, ettei pääministeri Sipilä muka tiedä asiasta. Tai sitten hän tietää, mutta meni valehtelemaan kansanedustajille ja tv-katsojille päin naamaa täysin tietoisesti. Jos hän valehteli näin merkittävästä asiasta, voidaan todellakin kysyä voiko tuollainen mies nauttia mitään luottamusta missään. Hänhän on johtanut harhaan sekä kansaa, että kansanedustuslaitosta.

Jos hän taas ei ole tietoinen siitä mitä tapahtuu Euroopan Unionissa ja mistä sen johtajat puhuvat avoimesti länsimaisessa mediassa, mistä he antavat lausuntoja, voidaan kysyä ovatko pääministeri lainkaan tehtäviensä tasalla ja onko ulkoministeriö, maamme suurlähetystöverkosto jne. lainkaan kartalla kehityksestä, sillä niidenhän tulisi olla tietoisia euroarmeijasta ja sen kehittämisprojektista. Mikäli Suomen koko ulko- ja turvallisuuspoliittinen koneisto ovat autuaan tietämättömiä euroarmeijasta, se on hirvittävä asia. Silloin ulko- ja turvallisuuspoliittinen koneistomme ja valtiojohtomme ovat kyvyttömiä hoitamaan tehtäviään pienimmästä virkamiehestä ministereihin ja presidenttiin saakka.

Jotta asia tulisi täysin selväksi, katsokaamme mitä Euroopan vaikutusvaltaisimmat johtajat ovat asiasta lausuneet. Angela Merkel on puhunut asiasta lähes vuoden ajan, ilmeisesti täysin Sipilän tai suomalainen ulkopoliittisen järjestelmän tietämättä.
https://www.express.co.uk/news/world/753750/Angela-Merkel-Germany-EU-army-Trump-Brexit
http://www.independent.co.uk/news/uk/politics/european-leaders-push-angela-merkel-for-joint-eu-army-a7211861.html

Ilmeisesti pääministeri Sipilä ei ole tietoinen Ranskan uuden presidentinkään sanomisista.
http://www.independent.co.uk/news/world/europe/emmanuel-emmanuel-macron-eu-army-joint-defence-budget-french-president-nato-britain-brexit-russia-a7968346.html
https://www.msn.com/en-gb/money/news/emmanuel-macron-calls-for-eu-army-and-shared-defence-budget/ar-AAsuxz3

Suomen valtiojohto ei siis ole selvillä euroarmeijasta, vaikka oli kokoustamassa aiheesta, jossa euroarmeijan perustaminen Junckerin, Merkelin ja Macronin haluamalla tavalla hyväksyttiin viidessä minuutissa. Se oli sensaatio europolitiikan historiassa, mutta pääministerillä ei muka ole mitään tietoa moisesta. Se vaikuttaa hieman epäuskottavalta.
https://www.express.co.uk/news/world/820418/european-union-army-defence-fund-emmanuel-macron-angela-merkel-juncker-military

Vielä kaiken kukkuraksi: EUn presidentti Donald Tusk puhui euroarmeijasta lokakuussa. Pääministeri Sipilä väitti eilisessä eduskunnan televisioidussa istunnossa ettei mitään sellaista olla perustamassa. Siis puhui jotakin aivan muuta kuin mitä EUn presidentti on puhunut jo aikoja sitten.
https://www.express.co.uk/news/world/870761/EU-army-Donald-Tusk-UK-Brexit-migrant-crisis-PESCO-Europe-European-Parliament

Missä tahansa normaalissa länsimaisessa demokratiassa pääministeri, joka puhuu tuollaisia tällaisten tosiasioiden vallitessa, joutuisi eroamaan välittömästi. Joko siksi, että valehtelee eduskunnalle ja kansalle, tai siksi, ettei ole lainkaan tehtäviensä tasalla. Tämä on aivan keskeinen pointti: onko todellakin niin, että Suomessa pääministeri voi joko valehdella päin naamaa koko kansalle ja sen valitsemille edustajille, tai olla niin täydellisesti vallitsevan todellisuuden suhteen ulkona ettei edes tiedä mistä puhuu?

Oli kyse kummasta tahansa, siitä että pääministeri Sipilä valehteli tai ei ole tietoinen EUn tilanteesta, niin tai näin, on päivänselvää, ettei hän ole kykenevä hoitamaan tehtäviään millään tasolla. Joko hän on täysin tietämätön ja ulkona politiikasta EUssa, tai sitten hän valehtelee. Jompi kumpi. Jos hän ei tiedä mitään euroarmeija-hankkeesta, hän on kyvytön. Jos hän tietoisesti valehtelee asiasta, hän ei ole kelvollinen hoitamaan tehtäviään kansanedustajia koskevan lainsäädännön nojalla.

Perustuslaki sanoo näin: "Kansanedustaja on velvollinen toimessaan noudattamaan oikeutta ja totuutta. Hän on siinä velvollinen noudattamaan perustuslakia, eivätkä häntä sido muut määräykset."

Pääministeri Sipilä on toiminut tämän lain vastaisesti lausunnoissaan, jotka koskivat euroarmeijaa. Hänen tulisi jättää paikkansa välittömästi jo tämän perusteella, jos hän on ollut tietoinen todellisuudesta euroarmeija kysymyksessä.

Jos hän ei taas ole tietoinen euroarmeijahankkeesta, hänen tulisi jättää paikkansa väittömästi, koska hän ei todellakaan ole kykenevä hoitamaan tehtäviään.

Tämä on totuus pääministeri Sipilästä ja euroarmeijasta.

MINISTERI HAUTASI SOTEN


YLEn uutislähetyksessä puhunut ministeri Risikko toi julki taas kerran hallituksen närkästyksen Merilapin kuntien päätöksestä säilyttää Länsipohjan sairaala Kemissä. Kysehän ei oikeasti ole siitä, että hallitusta hatuttaisi lainkaan terveydenhoidon yksityistäminen tai raha, vaan siitä. että kunnat päättivät säilyttää terveyspalvelunsa ja sairaalansa. Hallitushan oli jo päättänyt ajaa länsi-Lapin sairaalan alas ja osoittanutkin sen, jättämällä vastaamatta alueen kuntien edustajien tiedusteluihin ja kyselyihin.

Se mikä hallituspuoleita ja nimenomaan keskustaa ja kokoomusta harmittaa on se, että he eivät nyt pääse vatuloimaan tulevissa järjestelyissä, eli mahdolliset palkkiovirat ja rahapalkkiot puolueiden saamissa tukirahoissa terveydenhuollon yksityistämisestä jäivät nyt Merilapin osalta saamatta. Keskustalle taas tuli nokkaan sen suuressa unelmassa maamme valtaamisesta maakuntien avulla. Kepun suunnitelmanahan on ohittaa suurten kaupunkien kokoomukset, vihreät ja demarit ympäristökuntien avulla, ja siten hallita maakuntien kautta koko maata.

Pahaksi onneksi kunnissa on herätty tajuamaan niiden perustuslaillinen asema ja oikeudet suhteessa hallitukseen. Kunnilla on perustuslaillinen itsemääräämisoikeus, eikä hallitus voi pakottaa niitä kuntaliitoksiin tai soteen tai mihinkään muuhunkaan. Kuntiahan on hakattu polvilleen viimeiset parikymmentä vuotta vähentämällä niiden rahoitusta ja siirtämällä niille valtion tehtäviä. Näin eduskunnassa ja hallituksissa on ajateltu kiristää kuntia suosiollisiksi ja siksi nytkin on puhuttu kiristyslain kiristämisestä, ikään kuin olisi aivan normaalia että maan hallitus kiristää kuntia.

Eilisessä YLEn uutisissa puhunut ministeri Risikko totesikin yks kantaan, että kunnilla on oikeus päättää asioistaan. Tämä oli ikäänkuin sivulause, toteamus ohimennen, mutta se oli tunnustus: hallitus ei pysty pakottamaan kuntia SOTEen. Helsingin suurvisiiri Jan Vapaavuori tietää tämän varsin hyvin ja kun Helsingillä on vielä rahaakin miljarditolkulla, Vapaavuori pystyi jo joitakin aikoja sitten ilmoittamaan, ettei Helsinki liity koskaan mihinkään SOTE-alueeseen. Piste.

Ja nyt ministeri, kenties itse sitä tajuamattakaan, tunnusti avoimesti, että kunnat tekevät ratkaisunsa ja siihen niillä on oikeus. Niin on, perustuslaillinen oikeus. Suomeksi tämä tarkoittaa koko SOTEn hautaamista, jos kunnat niin haluavat. Hallituksen ainoa mahdollisuus estää SOTEn kaatuminen kuntien itsenäisten päätösten vuoksi on muuttaa perustuslakia, eikä se ole mahdollista. Viiden kuudesosan enemmistön saaminen perustuslakia ja koko maan yhteiskuntajärjestystä muuttavassa äänestyksessä olisi varsin epätodennäköistä.

Miksi yksikään kunta luopuisi terveyspalveluistaan vapaaehtoisesti? Miten yhdenkään kunnan päättäjät perustelisivat asukkaille, että terveyskeskus suljetaan ja jatkossa asioidaan sadan kilometrin päässä, kun niin ei ole pakko tehdä?

Moinen on onnistunut vain keskustan täysin hallitsemassa Kainuussa, jossa maakuntamalli tuhosi terveydenhuoltojärjestelmän ja vei lääkärit kymmenien kilometrien päähän asukkailta. Muualla se ei olisi ollut mahdollista ja siksi Kepu yrittääkin sitä nyt hallituksen kautta. Se ei kuitenkaan onnistu, jos kunnissa päätetään asioista kuntalaisten hyväksi.

Onkin siis todettava, että ministeri Risikko hautasi eilen koko SOTEn yhdellä rysäyksellä, yhdellä lauseellaan.
https://yle.fi/uutiset/3-9942007

tiistai 21. marraskuuta 2017

NATO ONGELMIA

Suomalaisten satraappien lakiemme vastaisessa Nato-yhteistyössä ja mahdollisessa lain vastaisessa Nato-jäsenyydessä on muutama sellainen ongelma, joista natolaiset ovat hipihiljaa koko ajan. Ne ovat kuitenkin aivan keskeisiä ongelmia oman turvallisuutemme ja sotilaallisen toimintamme kannalta. On myös päivänselvää miksi niistä ollaan hiljaa. Jos suuri yleisö ymmärtäisi näiden ongelmien olemassa olon ja laajuuden, Nato-vastaisuus lisääntyisi entisestään.

Yksi ongelma on "puolustusvoimien kehittäminen Nato-yhteensopivaksi." Mitä se tarkoittaa? Se tarkoittaa Suomen armeijan muuttamista Naton tarpeisiin sopivaksi. Meille selitetään, että se tarkoittaa huimia säästöjä asehankinnoissa. Se on kakkapuhetta. Me emme säästä, vaan asehankinnat ja kustannukset nousevat koko ajan, ja ovat nousseet koko ajan kun tätä yhteistyötä on kehitetty.

Pahinta tässä "Nato-yhteensopivuudessa" on se, että armeijamme ainoaa laillista tehtävää, Suomen puolustusta, laiminlyödään. Sen sijaan, että hankittaisiin ilmapuolustusjärjestelmiä ja kehitettäisiin maavoimien taistelukykyä ja aseistusta, miljardeja haaskataan ilmavoimien ja laivaston hankintoihin. Niillä ei tositilanteessa tehdä paljoakaan. Niiden tarkoitus on muuttaa ilmavoimamme ja laivastomme osaksi Nato-kalustoa ja arsenaalia, ei Suomen, vaan Naton hyväksi. Suomen armeijaa ei kehitetä Suomen puolustamista varten, vaan Naton tarpeita varten. Ne tarpeet eivät ole lainkaat samat kuin Suomen.
https://www.nato.int/cps/en/natohq/official_texts_87594.htm?mode=pressrelease

Suomen ilmavoimat kävisivät Venäjän ilmavoimien kanssa noin kahden tunnin taistelun, joka olisi kyllä naapurille raskas mutta sen jälkeen ei olisi Suomen ilmavoimia. Näin sanoi minulle suoraan ilmavoimissa työskentelevä "syvä kurkku" jo kolmisen vuotta sitten. Miksi sitten ilmavoimiin satsataan? Koska ilmavoimien johto on natolaista, amerikkalaisten kouluttamaa sakkia, joka haaveilee taistelutoiminnasta jossakin kehitysmaan taivaalla ja koska Naton mielestä Suomen pitää hoitaa pohjoisen Baltian ilmapuolustus omansa ohessa. Kannattaa muistaa sekin, että laitttoman Nato Isäntämaa -sopimuksen allekirjoitti lainvastaisesti ilmavoimien kenraali Jarmo Lindberg.

Laivaston rooli on samanlainen. Meillä ei ole uutisoitu sitä kuinka moneen Nato-harjoitukseen laivastomme on jo osallistunut ja kuinka se häärää tuolla maailmalla Naton puudelina. Noilla harjoituksilla ei ole mitään tekemistä Suomen puolustamisen kanssa. Niissä laivastoamme sovitellaan Naton rakenteisiin ja sen komennon alle. Se on laitonta, mutta ei sillä ole väliä. Lisäksi Nato on asettanut Suomen tehtäväksi pohjoisen Baltian meripuolustuksen hoitamisen, aivan kuten Eestin presidentti Ilves ja hänen alaisensa Eestin puolustusministerikin ilmoittivat. Laivasto, kuten ilmavoimatkin, ovat hassanneet jo satoja miljoonia näihin Nato-seikkailuihinsa.

Kaikkein karmein seuraus Nato-pelleilystä on tietenkin sotilassalaisuuksiemme päätyminen Venäjän tietoon. Jo 1980-luvulla Naton päämaja oli niin solutettu, että kaikki sen salaisuuden ja päätökset tiedettiin Moskovassa noin viikon viiveellä. Kuka kuvittelee, että kun Nato on vähintäänkin kaksinkertaistunut jäsenmäärältään tuosta ajasta ja nimenomaan entisten itäblokin maiden sotavoimilla, Venäjän tiedustelun pääsy Naton salaisuuksiin on vaikeutunut?

Kun Suomen armeijaa muokataan "Nato-yhteensopivaksi", yksi olennaisista ja keskeisistä asioista on tietojen vaihto, suunnitelmien ja strategioiden yhteensovittaminen. Se tarkoittaa sitä, että kun meillä media ja natolaiset kauhistelevat kuinka ryssät ostaa kesämökkkejä sotilasalueen vierestä ja vaklaavat sieltä meitä, suomalaisupseerit kertovat puolalaisille, romanialaisille, bulgarialaisille, balteille ja ties keille meidän sotasalaisuutemme. Jotta Nato-yhteistyö olisi mahdollista, Naton on tiedettävät miten Suomi on varautunut mihinkin tilanteeseen, ja kun upseerimme kertovat sen Natolle, kaikki heidän kertomansa on Moskovassa muutaman päivän tai tunnin viiveellä.

28 jäsenmaan armeijoiden kyky säilyttää sotilaallisia salaisuuksia on tietenkin pelkkä vitsi. Naton suunnitelmista, aseistuksesta, päätöksistä, sotilaiden lukumääristä, lähes kaikesta on Netti täynnä reaaliaikaista tietoa. Googlailemalla voi koota lähes minkä tahansa Nato-maan armeijasta varsin yksityiskohtaisen kuvan, sen käyttämien kiinteistöjen pohjapiirroksia myöten. Johtuen Naton asemasta Yhdysvaltojen sodanjohdon alaisena toimijana, se ei myöskään voi olla luovuttamatta tietoja toiminnastaan ja toimistaan myös Yhdysvaltoihin ja se onkin sitten toinen riski.

Eric Snowden, Charles Manning, Watergat, Pentagonin paperit, Wikileaks jnejnejnejne. Yhdysvallat vuotaa salaisuuksiaan kuin seula säännöllisin väliajoin. Jollei ulkoministeri Clinton käytä suojaamatonta kotiserveriään salaiseen viestintäänsä, niin esiin tulee joku henkilö, joka haluaa paljastaa Yhdysvaltain armeijan tekemiä rikoksia yms. Siinä sivussa tulee paljastetuksi kaikenlaista muutakin. Amerikkalaisten sotilasoperaatioista on live-kuvaa Netissä, löytyy videoita vuosien varrelta, on dokumentteja ja muisteloita, kertomuksia, todistajalausuntoja jnejnejne. Netistä löytyy myös yksittäisten amerikkalaissotilaiden ottamia kuvia yhteisharjoituksista suomalaisten kanssa, kertomuksia siitä mitä ja miten tehtiin suomalaisten kanssa, mitä suomalaiset osaavat ja opettavat jne.

Yhdysvalloissa salaisten tietojen julkistamisella on pitkä perinne. Malliesimerkistä käynee tämä: USA kielsi julkisesti ja virallisesti osallisuutensa Tonkinin lahden välikohtaukseen, muuten kuin uhrina. Tuosta alkoi Vietnamin sota. Vielä 90-luvulla salaisista operaatioista kertoneet, niissä mukana olleet amerikkalaiskommandot, joutuivat mielisairaaloihin ja erilaisten hallinnollisten toimien kohteiksi. Nyt Yhdysvaltain laivastoinstituutti kertoo kaiken avoimesti omalla kotisivullaan: OPLAN 34, Desoto-partiot, hyökkäys Hon Meihin jne. Amerikkalaisten kommandojen tekemät iskut Pohjois-Vietnamiin saivat pohjoisvietnamilaiset hyökkäämään tykkivene Maddoxin kimppuun ja sen perusteella USA lähti Vietnamin sotaan, virallisesti. Aivan kuten monet ilmiantajat olivat kertoneet jo 1970-luvulla.
https://www.usni.org/magazines/navalhistory/2008-02/truth-about-tonkin

Suomen kaltaisen Naton apurimaan sotilassalisuuksia ei todellakaan pidetä Yhdysvalloissa minään ensiluokkaisen tärkeänä asiana, jota ei saa päästää julkisuuteen ja joka pitää salata kovimman kautta. Suomen sotilassalaisuudet saavat samanlaisen kohtelun kuin Meksikon tai Costa Rican sotasalaisuudet. Ei niitä nyt ehdoin tahdoin julkisteta, mutta eipä niitä mihinkään holveihinkaan piiloteta.

Suomalaisten salaisuuksien myyminen halukkaille ostajille ei olisi sekään mikään mahdottomuus. Yhdysvalloissahan on ollut vuosiem varrella useita tapauksia, joissa armeijan, CIAn ja FBIn henkilökuntaan kuuluvat ovat myyneet luottamuksellisia tai salaisia tietoja mm. Kiinaan ja Venäjälle. Kuinkakohan korkea kynnys olisi myydä Suomea koskevaa materiaalia hyvin maksaville tahoille? Ehkä noin tuuman korkea.

Kuten New Orleansin mafiapomo Carlos Marcellon työhuoneessa olevassa plakaatissa sanottiin: Kolme voi pitää salaisuuden, jos kaksi on kuollut. Sitä sopisi miettiä oikein huolella, myös Suomen armeijan johdossa, puolustusministeriössä ja varsinkin valtiojohtomme idioottien keskuudessa.
https://www.washingtonpost.com/archive/opinions/1993/03/14/what-the-mob-knew-about-jfks-murder/9803e911-f52f-4944-88f1-c26863e35867/?utm_term=.f5afcca006a7

perjantai 17. marraskuuta 2017

ISÄNMAANPETTURIEN AIKA


Kun maamme historiaa kirjoitetaan joskus sadan vuoden päästä, tämä aika tullaan näkemään isänmaanpettureiden aikana, edellyttäen että Suomi silloin taas itsenäinen ja historiaa voidaan kirjoittaa vapaasti niin kuin se oli. Me elämme sitä historiallista aikaa, jolloin rajun itsenäisyystaistelun saavutukset on mitätöity täydellisesti ja itsenäinen Suomi lakannut olemasta. EU-jäsenyys tarkoittaa juuri sitä.

Kun nelisenkymmentä vuotta sitten maassamme oli poliittisia toimijoita ja yksityishenkilöitä, jotka ajoivat ahkerasti lähentymistä silloiseen isoon ylikansalliseen unioniin, jossa kaikki jäsenvaltiot olivat kuuleman mukaan sielläkin vapaaehtoisesti mukana, ja tuota porukkaa pidettiin epäisänmaallisena. Heidän mielestään Suomen olisi pitänyt olla niin lähellä tuota unionia kuin mahdollista ja tehdä sotilaallista yhteistyötä, järjestää yhteisiä sotaharjoituksia jne.

Kuulostaako tutulta? Ihan sama laulu soi nykyäänkin. Erona on vain se, ettei tuolloinen presidenttimme koskaan hyväksynyt näitä hankkeita, eikä eduskuntamme tai hallituksemmekaan. Suomi piti kiinni valtiollisesta itsenäisyydestään ja riippumattomuudestaan. Me halusimme olla itsenäisiä, olla Suomi.

Toisin kuin Neuvostounionin kanssa, Euroopan Unionin kanssa vehkeilleet isänmaattomat onnistuivat kusettamaan kansaa ja järjestämään "kansanäänestyksen", jonka perusteella menetimme itsenäisyytemme. Mielenkiintoista on sekin, että vain tuo kansanäänestys oli pätevä ja sitova, mutta vastaavia ei ole sen jälkeen järjestetty, eikä tulla eurostoliittolaisen satraappikaartimme mukaan järjestämäänkään. Eiväthän kansanäänestykset ole sitoviakaan, niinhän?

Sama koskee niitä yhteisiä sotaharjoituksia ulkolaisen sotilasmahdin kanssa. Niillä itsenäisyytemme ja riippumattomuutemme on haudattu lopullisesti, sillä meillä ei ole enää kansallista armeijaa, joka taistelisi itsenäisyyden puolesta. On vain ulkomaalaisten komentoon alistettu apurijoukkio, joka käyttää vielä itsenäisyyden ajan nimeä. Tosin sekin aika on tulossa, jolloin tuota nimeäkään ei tarvitse enää käyttää, kun euroarmeija perustetaan ja suomalaiset siirtyvät virallisestikin osaksi ulkomaalaisten johtamaa armeijaa, isänmaansa ja oman kansansa unohtaen ja hyljäten.

Nyt siellä joku natolainen tai eurostoliittolainen rykii itsekseen, että eihän se näin ole, että minä olen isänmaan asialla. No, et sinä ole. Sinä olet aivan samanlainen kuin ne Neuvostounionista haaveilleet taistolaisetkin, sillä erotuksella että sinä olet kaltaistesi kanssa onnistunut siinä missä taistolaiset eivät: te tuhositte itsenäisen Suomen ja luovutitte sen ulkomaalaisten hallintaan. Jos et usko sitä, katsotaanpa hyvin yksinkertaista kaavakuvaa, joka havainnollistaa Euroopan Unionin päätöksentekoa.
Euroopan Unionissa jäsenvaltioilla ei ole mitään päätösvaltaa. Jäsenmaiden ministerit ja valtionpäämiehet voivat toki pitää kokouksiaan ja ilmaista poliittista tahtoaan, ne voivat tehdä ehdotuksia komissiolle, mutta vain komissio voi tehdä päätöksiä. Eivät jäsenvaltiot. Jäsenvaltioilla ei ole äänivaltaa europarlamentissa, jonka kaikki edustajat edustavat euroryhmiään, eivät kotimaitaan tai emopuolueitaan. Europarlamentti ei voi tehdä lakialotteita, eikä se voi estää komission lakipäätöksiä kuin osittain. Europarlamentti hyväksyy tai hylkää noin alle puolet komission lakialotteista, jotka jäsenvaltioiden on pantava toimeen. Jäsenvaltioiden eduskunnat eivät voi kieltäytyä eurolaeista tai niiden toimeenpanosta. Juuri tästä syystä Suomikaan ei saanut haluamaansa metsäpäätöksissä, eikä missään muussakaan asiassa. Suomella kun ei ole mitään päätösvaltaa Euroopan Unionissa.

Euroopan Unioni katsoo olevansa suvereeni vallankäyttäjä alueellaan, eli se katsoo olevansa ylikansallinen valtioelin. Europarlamentti antoi joulukuussa 2016 julkilausuman, jonka mukaan se on ensisijainen parlamentti Euroopan Unionissa. Jäsenvaltioiden parlamentit ovat toissijaisia, eli niillä ei ole mitään valtaa yli europarlamentin ja niiden on toteltava europarlamenttia.

Jos kannatat EU-jäsenyyttä, kannatat kaikkea edellä kerrottua. Olet siis sen ajatuksen kannalla, ettei Suomella ole valtiollista suvereniteettia ja kansallista itsemääräämisoikeutta. Se on jo idean tasolla epäisänmaallista ja käytännössäkin Suomen lakien vastaista, aivan kuten Nato-yhteistyö ja Isäntämaa-sopimuskin, Nato-jäsenyydestä puhumattakaan. Kuten lakimme sanoo aivan suoraan, kannattamasi toiminta on maanpetoksellista. Jotta asia tulisi selväksi sinullekin, laitan tähän perään ne lait, joiden perusteella EU-jäsenyys on lakiemme vastaista, samoin kuin Nato-jäsenyyskin. Voit sitten ihan itseksesi miettiä miten sinustakin tuli isänmaanpetturi tänä historiallisena aikana. Ensin rikoslaki:

12 luku (21.4.1995/578)

Maanpetosrikoksista

1 § (21.4.1995/578)
Suomen itsemääräämisoikeuden vaarantaminen
Joka tarkoituksenaan väkivaltaa käyttämällä tai sillä uhkaamalla taikka vieraan valtion sotilaallisen tai taloudellisen painostuksen tai tuen avulla
1) saattaa Suomi tai osa Suomea vieraan valtion alaiseksi,
2) irrottaa osa Suomea muusta valtakunnasta tai
3) muulla vakavuudeltaan näihin rinnastettavalla tavalla rajoittaa Suomen valtiollista itsemääräämisoikeutta
tekee teon, josta aiheutuu sanotun tarkoituksen toteutumisen vaara, on tuomittava Suomen itsemääräämisoikeuden vaarantamisesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.
2 § (21.4.1995/578)
Sotaan yllyttäminen
Jos joku Suomessa tai Suomen kansalainen Suomen ulkopuolella Suomea koskevan sotilaallisen tai kansainvälisen poliittisen kriisin aikana tai sellaisen välittömästi uhatessa, tarkoituksenaan saattaa Suomi sotaan tai sotatoimen kohteeksi,
1) julkisesti kehottaa vierasta valtiota hyökkäystekoon Suomea vastaan tai Suomea hyökkäystekoon vierasta valtiota vastaan,
2) julkisesti levittää lausumia tai muita ilmaisuja, joiden tarkoituksena on vaikuttaa yleisen mielipiteen kehittymiseen hyökkäystekojen käyttöä puoltavaksi,
3) järjestelmällisesti levittää ilmeisen perättömiä tai harhaanjohtavia tietoja Suomen puolustuksesta tai sotilas- tai puolustuspoliittisista aikomuksista taikka
4) oikeudettomasti suorittaa vieraaseen valtioon, sen edustajaan, alueeseen tai omaisuuteen kohdistuvan väkivaltaisen teon
siten, että teko selvästi lisää Suomen sotaan tai sotatoimen kohteeksi joutumisen vaaraa, hänet on tuomittava sotaan yllyttämisestä vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.
3 § (21.4.1995/578)
Maanpetos
Suomen kansalainen, joka Suomea koskevan sodan, aseellisen selkkauksen tai miehityksen aikana tai sellaisen välittömästi uhatessa
1) liittyy vihollisen asevoimiin,
2) osallistuu sotatoimiin tai muihin sotilaallisiin toimiin Suomea vastaan,
3) palvelee sellaisissa vihollisen sotilas- tai siviilitehtävissä, jotka välittömästi edistävät sotatoimia Suomea vastaan, taikka
4) ryhtyy yhteistoimintaan vihollisen kanssa tai muulla vastaavalla tavalla vihollisen eduksi vahingoittaa Suomea,
on tuomittava maanpetoksesta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.
Maanpetoksesta tuomitaan myös ulkomaalainen, joka tekee 1 momentin 4 kohdassa tarkoitetun teon Suomessa oleskellessaan tai ollessaan valtakunnan palveluksessa.
Yritys on rangaistava.
Tämän pykälän 1 momentin 4 kohdassa tarkoitettuna vihollisen auttamisena ei pidetä sellaista miehityksen aikana suoritettua toimenpidettä, joka on ilmeisen tarpeellinen väestön elinolojen turvaamiseksi.
4 § (21.4.1995/578)
Törkeä maanpetos
Jos maanpetoksessa
1) aiheutetaan vaara valtakunnan tai sen osan joutumisesta vieraan vallan alaiseksi tai
2) muuten aiheutetaan Suomelle erityisen suurta vahinkoa
ja maanpetos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä maanpetoksesta vankeuteen vähintään neljäksi vuodeksi tai elinkaudeksi.
Yritys on rangaistava.
5 § (21.4.1995/578)
Vakoilu
Joka vierasta valtiota hyödyttääkseen tai Suomea vahingoittaakseen hankkii tiedon sellaisesta Suomen maanpuolustusta tai muuta poikkeuksellisiin oloihin varautumista, Suomen ulkomaansuhteita, valtiontaloutta, ulkomaankauppaa tai energiahuoltoa koskevasta taikka muusta niihin rinnastettavasta, Suomen turvallisuuteen vaikuttavasta seikasta, jonka tuleminen vieraan valtion tietoon voi aiheuttaa vahinkoa Suomen maanpuolustukselle, turvallisuudelle, ulkomaansuhteille tai kansantaloudelle, on tuomittava vakoilusta vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.
Vakoilusta tuomitaan myös se, joka vierasta valtiota hyödyttääkseen tai Suomea vahingoittaakseen toiselle välittää, luovuttaa tai ilmaisee taikka julkistaa 1 momentissa tarkoitetun tiedon.
Yritys on rangaistava.
Vihollisen sotavoimiin kuuluva saadaan tuomita vakoilusta ainoastaan, jos hän salaten kuuluvansa vihollisen sotavoimiin oleskelee Suomessa tai Suomen puolustusvoimien sotatoimialueella. Häntä ei saa tuomita muusta vakoilusta kuin siitä, mistä hänet on tavattu.
6 § (21.4.1995/578)
Törkeä vakoilu
Jos vakoilu
1) tehdään poikkeuksellisissa oloissa,
2) koskee Suomen maanpuolustukselle, turvallisuudelle, ulkomaansuhteille tai kansantaloudelle erittäin merkittävää seikkaa tai
3) on omiaan aiheuttamaan erityisen suurta 5 §:ssä tarkoitettua vahinkoa
ja vakoilu on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä vakoilusta vankeuteen vähintään neljäksi vuodeksi tai elinkaudeksi.
Yritys on rangaistava.
7 § (21.4.1995/578)
Turvallisuussalaisuuden paljastaminen
Joka oikeudettomasti julkistaa tai toiselle välittää, luovuttaa tai ilmaisee taikka tällaista tarkoitusta varten oikeudettomasti hankkii tiedon seikasta, joka Suomen ulkoisen turvallisuuden vuoksi on säädetty tai määrätty salassa pidettäväksi tai joka tekijän tieten on sen laatuinen, että sen paljastuminen on omiaan aiheuttamaan vakavaa vahinkoa Suomen maanpuolustukselle, turvallisuudelle, ulkomaansuhteille tai kansantaloudelle, on tuomittava turvallisuussalaisuuden paljastamisesta vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi.
Yritys on rangaistava.
8 § (21.4.1995/578)
Tuottamuksellinen turvallisuussalaisuuden paljastaminen
Joka törkeästä huolimattomuudesta oikeudettomasti julkistaa taikka toiselle välittää, luovuttaa tai ilmaisee tiedon seikasta, joka Suomen ulkoisen turvallisuuden vuoksi on säädetty tai määrätty salassa pidettäväksi, on tuomittava tuottamuksellisesta turvallisuussalaisuuden paljastamisestasakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
9 § (21.4.1995/578)
Luvaton tiedustelutoiminta
Joka vierasta valtiota vahingoittaakseen tai toista vierasta valtiota hyödyttääkseen hankkii tietoja vieraan valtion maanpuolustuksesta, turvallisuudesta tai niihin välittömästi vaikuttavista seikoista ja siten aiheuttaa vahinkoa tai vaaraa Suomen ulkomaansuhteille, on tuomittava luvattomasta tiedustelutoiminnasta vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.
Yritys on rangaistava.
10 § (21.4.1995/578)
Puolueettomuusmääräysten rikkominen
Joka rikkoo Suomen suhtautumisesta sotaa käyviin vieraisiin valtioihin annettuja puolueettomuusmääräyksiä, on tuomittava puolueettomuusmääräysten rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
11 § (21.4.1995/578)
Maanpetoksellinen yhteydenpito
Joka tehdäkseen edellä tässä luvussa tarkoitetun rikoksen ryhtyy yhteydenpitoon vieraan valtion tai sen asiamiehen kanssa, on tuomittava maanpetoksellisesta yhteydenpidosta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

13 luku (21.4.1995/578)

Valtiopetosrikoksista

1 § (21.4.1995/578)
Valtiopetos
Joka tarkoituksenaan väkivaltaa käyttämällä tai sillä uhkaamalla tai siihen rinnastettavalla tavalla oikeudettomasti pakottamalla taikka valtiosääntöä rikkoen
1) kumota Suomen valtiosääntö tai muuttaa sitä taikka
2) muuttaa Suomen valtiojärjestystä
tekee teon, josta aiheutuu sanotun tarkoituksen toteutumisen vaara, on tuomittava valtiopetoksestavankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.
Valtiopetoksesta tuomitaan myös se, joka väkivaltaa käyttämällä tai sillä uhkaamalla syrjäyttää tai yrittää syrjäyttää tasavallan presidentin, valtioneuvoston tai eduskunnan taikka kokonaan tai osaksi estää tai yrittää estää niitä käyttämästä toimivaltaansa.
2 § (21.4.1995/578)
Törkeä valtiopetos
Jos valtiopetoksessa
1) rikoksentekijänä on tasavallan presidentti, valtioneuvoston jäsen tai muu valtion ylimpään poliittiseen tai sotilaalliseen johtoon kuuluva henkilö,
2) rikoksen tekemiseen käytetään aseistettua joukkoa,
3) rikos tehdään ihmisiä surmaamalla tai
4) rikos on poikkeuksellisten olojen vuoksi erityisen vaarallinen
ja valtiopetos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä valtiopetoksesta vankeuteen vähintään neljäksi vuodeksi tai elinkaudeksi.
3 § (21.4.1995/578)
Valtiopetoksen valmistelu
Joka tehdäkseen valtiopetoksen
1 ryhtyy yhteydenpitoon vieraan valtion tai sen asiamiehen kanssa,
2) valmistaa, hankkii, kokoaa tai varastoi aseita, ampumatarvikkeita tai muita niihin rinnastettavia väkivallan käyttöön soveltuvia välineitä,
3) antaa koulutusta aseiden tai muiden väkivallan käyttöön soveltuvien välineiden käyttämisessä tai
4) värvää tai kokoaa väkeä tai varustaa sitä aseilla,
on tuomittava valtiopetoksen valmistelusta vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi.
Valtiopetoksen valmistelusta tuomitaan myös se, joka perustaa tai organisoi yhteenliittymän, jonka tarkoituksena on Suomen valtiosäännön tai valtiojärjestyksen väkivaltainen kumoaminen tai muuttaminen, osallistuu johtavassa asemassa tai muuten merkittävällä tavalla sellaisen yhteenliittymän toimintaan tai tietoisena yhteenliittymän tarkoitusperästä antaa sille merkittävää taloudellista, järjestöllistä tai muuta vastaavaa tukea.
4 § (21.4.1995/578)
Laiton sotilaallinen toiminta
Joka laittomasti perustaa, organisoi tai varustaa sotilaallisesti järjestäytyneen yhteenliittymän, jonka tarkoituksena on vaikuttaa valtiollisiin asioihin, toimii sellaisessa yhteenliittymässä johtavassa asemassa, taloudellisesti tai muutoin merkittävällä tavalla tukee sitä tai siinä toimeenpanee tai antaa sotilaallista koulutusta, on tuomittava laittomasta sotilaallisesta toiminnasta sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.
Ja jotta asiassa ei olisi mitään epäselvää, katsotaanpa mitä perustuslakimme sanoo siitä, että Euroopan Unionin komissio, europarlamentti ja Naton päämaja käyttävät maassamme ylintä päätösvaltaa:

Suomen perustuslaki

Katso tekijänoikeudellinen huomautus käyttöehdoissa.
Eduskunnan päätöksen mukaisesti, joka on tehty valtiopäiväjärjestyksen 67 §:ssä määrätyllä tavalla, säädetään:

1 luku

Valtiojärjestyksen perusteet

1 §
Valtiosääntö
Suomi on täysivaltainen tasavalta.
Suomen valtiosääntö on vahvistettu tässä perustuslaissa. Valtiosääntö turvaa ihmisarvon loukkaamattomuuden ja yksilön vapauden ja oikeudet sekä edistää oikeudenmukaisuutta yhteiskunnassa.
Suomi osallistuu kansainväliseen yhteistyöhön rauhan ja ihmisoikeuksien turvaamiseksi sekä yhteiskunnan kehittämiseksi. Suomi on Euroopan unionin jäsen. (4.11.2011/1112)
2 §
Kansanvaltaisuus ja oikeusvaltioperiaate
Valtiovalta Suomessa kuuluu kansalle, jota edustaa valtiopäiville kokoontunut eduskunta.
Kansanvaltaan sisältyy yksilön oikeus osallistua ja vaikuttaa yhteiskunnan ja elinympäristönsä kehittämiseen.
Julkisen vallan käytön tulee perustua lakiin. Kaikessa julkisessa toiminnassa on noudatettava tarkoin lakia.
3 §
Valtiollisten tehtävien jako ja parlamentarismi
Lainsäädäntövaltaa käyttää eduskunta, joka päättää myös valtiontaloudesta.
Hallitusvaltaa käyttävät tasavallan presidentti sekä valtioneuvosto, jonka jäsenten tulee nauttia eduskunnan luottamusta.
Tuomiovaltaa käyttävät riippumattomat tuomioistuimet, ylimpinä tuomioistuimina korkein oikeus ja korkein hallinto-oikeus.
4 §
Valtakunnan alue
Suomen alue on jakamaton. Valtakunnan rajoja ei voida muuttaa ilman eduskunnan suostumusta.
5 §
Suomen kansalaisuus
Suomen kansalaisuus saadaan syntymän ja vanhempien kansalaisuuden perusteella sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään. Kansalaisuus voidaan myöntää laissa säädetyin edellytyksin myös ilmoituksen tai hakemuksen perusteella.
Suomen kansalaisuudesta voidaan vapauttaa vain laissa säädetyillä perusteilla ja sillä edellytyksellä, että henkilöllä on tai hän saa toisen valtion kansalaisuuden.
Huomion arvoista on, että Euroopan Unionissa korkein laillinen päätösvalta on sekin maamme ulkopuolella ja että unioni katsoo hallitsevansa maatamme ja sen alueita,  että korkein tuomiovalta on ulkomaalaisilla, ei meillä, ja että emme ole enää täysivaltainen tasavalta. Mieti sitä ihan kaikessa rauhassa, niin ehkä ymmärrät miksi olet ihan oikeasti nykyajan quislingi. Hekin pitivät itseään kovin isänmaallisina ihmisinä natsien valtaamassa ja miehittämässä Norjassa, aivan kuten sinäkin pidät itseäsi ulkomaalaisten hallitsemassa Suomessa.

Vuonna 1939 Suomella oli myös suuren ulkomaisen unionin ainoaksi oikeaksi tunnustama hallitus. Kuten nytkin, sillä oli oma lippunsa, ministerinsä, valtionpäämiehensä ja armeijansakin. Aivan kuten nytkin se oli suoraan tuon suuren ulkolaisen unionin komennossa ja totteli sitä. Sillä oli sama ulko- ja turvallisuuspolitiikkakin, aivan nykyiseen malliin. Se ulkolaisten johtaman suuren unionin tunnustama ystävällismielinen hallitus tunnetaan nykyisin paremmin nimellä Terijoen hallitus.